Skivak Content Experience

A Skivak tartalommarketing ügynökség egyedi márkamagazinokat, reszponzív weboldalakat készít, és magas nézettséget teremet a digitalis csatornákon.

F&F home – Termékkatalógus koncepciója és készítése

Termékkatalógus koncepciója és készítése

Az „Otthon” egy ingyenes nemzetközi katalógus, amelyet minden évben elkészítünk a Tesco áruházlánc számára. A kiadvány összesített példányszáma több mint 600.000. A 114 oldal bemutatja az F&F saját márka gazdag étkezői, konyhai, hálószobai, fürdőszobai kínálatát, valamint dekorációs és tárolási célokat szolgáló termékeit. A modern elrendezésnek és a különleges formátum és papír használatának köszönhetően a Tesco áruházak vásárlói egy igazán egyedi katalógust élvezhetnek.

Az „Otthon” magazin egy B2C értékesítési eszköz, amely az inspirációt és az információkat kereső ügyfelek számára készült. A katalógus minden számának teljes körű gyártását végezzük, amely magában foglalja a termékfotózást, 3D termékfotózást és kampányfotózást is. A katalógusba szánt fotók stúdióban és a szabadban készülnek.

Az „Otthon” katalógus nemcsak a termékeket és árakat mutatja be, hanem részletes leírások, praktikus dekorációs tanácsok, ételreceptek és egyedülálló belső kialakítások is találhatók benne.