Skivak Content Experience

A Skivak tartalommarketing ügynökség egyedi márkamagazinokat, reszponzív weboldalakat készít, és magas nézettséget teremet a digitalis csatornákon.

Tesco – Alkoholtémájú márkamagazin tervezése és készítése

Alkoholtémájú márkamagazin tervezése és készítése

A „Pohárköszöntő” egy negyedévente megjelenő lap, amelyet 2012 óta készítünk a Tesco számára. A kiadvány 50.000 példányban jelenik meg és 68 oldalas terjedelmű. A magazin számos iparági díjat kapott. 2017-ben ezüst „Év oszlopai” díjat nyert a lengyel Content Marketing Association szervezettől. A koncepciótól kezdve a tartalom összegyűjtésén és összeállításán keresztül az asztali kiadványszerkesztésig (DTP), a nyomtatásig és a terjesztésig a projekt teljes megvalósításáért felelősek vagyunk.

A „Pohárköszöntő” magazin létrejöttében számos szakértő működik közre: sommelierek, kóstolók, bárpultosok, valamint szeszipari vállalatok és társaságok. A szakértői cikkek célja az olvasók alkoholtermékekkel kapcsolatos ismereteinek bővítése és a fogyasztási kultúra formálása. Ezenkívül a magazin megerősíti a Tesco áruházlánc pozitív imázsát.

A szakmai témákat finoman átszővi a kulináris, az utazási és az életmód tartalom. A magazint világos és modern elrendezése, egyedi cikkei és nyereményjátékai teszik egyedivé.

Ezüst
Díj
2016

A sokoldalú és olvasóbarát tartalomért, a szakértők körültekintő kiválasztásáért és a magával ragadó oktatási kvízekért

Ezüst
Rovat
2014

A termékekkel és történetükkel kapcsolatos oktatásért

Ezüst
Rovat
2013

A kiváló vizuális minőségért és a professzionális tartalomért