Skivak Content Experience

A Skivak tartalommarketing ügynökség egyedi márkamagazinokat, reszponzív weboldalakat készít, és magas nézettséget teremet a digitalis csatornákon.

SPAR – MÁRKAMAGAZIN TERVEZÉSE ÉS KÉSZÍTÉSE

MÁRKAMAGAZIN TERVEZÉSE ÉS KÉSZÍTÉSE

A „Ze Smakiem” egy negyedévente megjelenő folyóirat a B2C szegmensből, amelyet a SPAR márkához – egy nemzetközi élelmiszerüzlet-lánc, amely 4 kontinens 44 országában működik – hoztunk létre. A magazin támogatja a SPAR arculatának népszerűsítését Lengyelországban. 65 ezer példányban és kiadványonként 60 oldal terjedelemben jelentetjük meg. A koncepciótól kezdve a tartalomkészítésen, a tervezésen és az asztali kiadványszerkesztésen (DTP) keresztül a nyomtatásig és a terjesztésig az egész gyártási folyamatért felelősek vagyunk.
A „Ze Smakiem” magazin a vásárlói hűség kiépítésének egyik eszköze, és a SPAR márkaimázs erősítésének egyik eleme. A magazin kulináris útmutató formájában jelenik meg. Gyártásában közösen vesznek részt a szakácsok és a bloggerek, akik egyedülálló tartalmat kínálnak az életmód, a tanácsadás és az inspiráció területén. A receptek számos tippet és inspirációt nyújtanak az olvasóknak a mindennapi vásárlási döntések meghozatalához.

„A Ze Smakiem” a SPAR saját márkás, valamint az üzleteiben kapható, más gyártók termékeinek bemutatására és népszerűsítésére szolgáló platform. Az értékesítés előmozdítása mellett a magazin márkapromóciós funkciót is ellát.