Skivak Content Experience

A Skivak tartalommarketing ügynökség egyedi márkamagazinokat, reszponzív weboldalakat készít, és magas nézettséget teremet a digitalis csatornákon.

Digitális megoldások

Többcsatornás és keresztcsatornás kommunikáció

Komplex többcsatornás kommunikációs stratégiák, amelyek a promóciót és a tartalom újrahasznosítását célozzák meg

Optimalizálás

Keresőprogram optimalizálás, azaz SEO tartalom marketing és online tartalom menedzsment, ami az oldal jó rangsorolását garantálja

Fizetett hirdetések

KPI meghatározás, Google Adwords és PPC kampányok és korszerű hatékonyságelemzés

Tartalmi szolgáltatások / blogok

Weboldalak fejlesztése, egyedi webdesign kidolgozása, blogfelületek, kezdőlapok, alkalmazások, valamint e-könyvek

Elemzések és jelentések

Weboldalak és a kommunikáció ellenőrzése, áttekinthető és világos beszámolók, elemzések értelmezése, amelyekből reális jövőképet lehet építeni

Ügyfél: FFiL Śnieżka

Projekt: Teljes körű marketing­stratégia

Eset­tanulmány

Kihívás

Komplex tartalomstratégia kialakítása és megvalósítása online és offline kommunikációs csatornák segítségével. A stratégiát egyetlen téma – a dizájn, a gyors felújítás és átrendezés – köré kellett felépíteni. A szöveges, képes és filmes tartalmak maximális módon történő kihasználása, sokféle formában, különböző csatornákon.

Eszkö­zök

Content video – Felújítási ABC – többrészes sorozat a YouTube-on

Authority marketing – felújítási szakértők, dizájnerek, lakberende-zők szerepeltetése

Nyomtatásban megjelenő magazinok – „Dekoratorium”, „Felújítási Tanácsadó” („Poradnik remontowy”)

Mobilalkalmazás – a „Dekoratorium” magazin alkalmazása az App Store és Google Play Store áruházakban érhető el

Közösségi média oldalak – rajongói oldal, „Dekoratorium” ötletoldal a Facebookon, az Instagramon, a Pinteresten és a Houzz-on

Blog és honlap – a dekoratorium.com weboldal és a dekoratorium-blog.pl blog

Játékok – nyereményjátékok szervezése és megvalósítása a Śnieżka márka vásárlói és a „Dekoratorium” magazin olvasói számára

Content recycling – a létrehozott tartalom megváltoztatása olyan módon, hogy megfeleljen az új formáknak és csatornáknak

Megva­lósítás

A FFiL Śnieżka SA cég teljes körű (Content 360) marketingjében mind online, mind offline kommunikációs csatornákat használunk, így különböző formájú tartalmakat jeleníthetünk meg különböző felületeken. Lengyelországban és Ukrajnában is rendszeresen megjelentetjük a Śnieżka márkát támogató „Dekoratorium” magazint, amelyet közösségi oldalakon, ötletblogon, saját honlapon és külön mobilalkalmazással is képviselünk. 2016-ban több mint tízrészes filmsorozatot is készítettünk Felújítási ABC címmel, amelynek minden része megjelent a YouTube-on. A Content 360 stratégia révén egyre több rajongót és vásárlót szerzünk a márkának, és egyre ismertebbé tesszük termékeit a célcsoportban.

Eredmény

15

megvalósult film:
a Śnieżka és Vidaron márkákról

64 950

megtekintés
a Śnieżka YouTube csatornáján

4 039

letöltés az App Store
és Google Play Store áruházakból

4 profil

a közösségi oldalakon: Facebook, Instagram, Pinterest, Houzz

4

ágazati díjat nyert
a „Dekoratorium”
magazin