Skivak Content Experience

A Skivak tartalommarketing ügynökség egyedi márkamagazinokat, reszponzív weboldalakat készít, és magas nézettséget teremet a digitalis csatornákon.

Közösségi média

Közösségi média tervezés

A közösségi média (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube, stb.) kommunikációjának teljeskörű megtervezése, a tartalmakról szóló stratégiával harmonizálva

Influencer marketing

Az ötlet megvalósítása, versenyek és promóciós kampányok levezetése és elemzése

Fizetett tartalmak

Teljeskörű promóció, a létrehozott tartalmak hatástanulmánya és elemzése a választott stratégiával és a kívánt célokkal összehangolva

Lead generálás

Tevékenységek, amelyek magas forgalmat és érdeklődést teremtve értékes vásárlóerőt szereznek a weboldalaknak

Bot tartalom

Botok használata a B2C kommunikációban, a márka sajátosságaihoz és a célokhoz igazítva

Ügyfél: Knauf

Projekt: KnaufMag

Eset­tanulmány

Kihívás

A KnaufMag.pl honlap online kommunikációjának erősítése a közösségi oldalakon létrehozott új profilok segítségével. A Knauf márka rajongóinak összegyűjtése az online térben, a márka ismertségének növelése szponzorált tevékenységgel, viták vezetésével és moderálásával a közösségi oldalakon, valamint szakértői tartalmak szolgáltatásával.

Eszközök

  • Rajongói oldal a Facebookon@KnaufMag
  • Instagram profil@knaufmag
  • Hírlevél – a felhasználókat a közösségi oldalakra átirányító támogató eszköz

Megvalósítás

Két profilt hoztunk létre a közösségi oldalakon a Knauf márka és a KnaufMag.pl honlap számára. Mindkét profilon minden nap új építkezési és felújítási tartalmakat szolgáltatunk fényképekkel és filmekkel, jogi és gyakorlati tanácsadást végzünk, életmód-, dizájn-, trend- és lakberendezési tanácsokat és témákat osztunk meg. A márka rajongóit arra is ösztönözzük, hogy aktívan kapcsolódjanak be a vitákba és készítsenek kritikákat, visszajelzéseket a Knauf márka termékeiről.

Eredmény

107+

kép
az Instagramon

332

követő
az Instagramon

8 561

lájk
a Facebookon

884

reakció
a megosztásokra

+28,25

a PTAT (people talking
about that) mérőszám
növekedése

5,11%

aktív
felhasználó

+30

a követők és rajongók
számának havi
növekedése