Skivak Content Experience

A Skivak tartalommarketing ügynökség egyedi márkamagazinokat, reszponzív weboldalakat készít, és magas nézettséget teremet a digitalis csatornákon.

Stratégia és a fogyasztók ismerete

Elemzés

Márkák, piacok, konkurencia és kommunikációs folyamatok elemzése, melyek a fejlődés irányának vagy megjelenési stratégiájának kezdőlépése lehet

Benchmarking

Külföldi piacok eredményeinek és sikertörténeteinek elemzése, amely segít felismerni egyes kategóriáknak vagy szolgáltatásoknak a helyzetét és a lehetőségeit

Stratégia

Márka stratégiák és jól felépített kommunikációs koncepciók, melyek világos és effektív kutatásokon alapulnak

Márkaépítés

Márkatervezés, azaz egy márka megalapozott elveken alapuló, vizuálisan és nyelvészetileg is összefüggő identitásának felépítése

Ügyfél: Tesco

Projekt: Teljes körű tartalomstratégia

Eset­tanulmány

Kihívás

Teljes körű kommunikációs stratégia a Tesco Magazin, a Tesco Loves Baby és a Tesco Pohárköszöntő brandek számára négy európai országban, négy nyomtatásban megjelenő és digitális csatornán. A márka promóciója egyetlen alapötlettel, a helyi trendek és aktuális események felhasználásával.

Eszközök

Nyomtatásban megjelenő magazinok és katalógusok – „Tesco Magazin”, „Tesco Loves Baby”, „Pohárköszöntő”, Tesco „Otthon” katalógus, „A karácsony ízei” – recepteskönyv

Tap2C alkalmazás – a Tesco Magazin minden egyes számához

Közösségi oldalak – rajongói oldal vezetése, adminisztrációja, tartalomfeltöltés a Facebookon, inspiráló oldalak az Instagramon

E-magazin – a Tesco márka kiadványait lapozós könyv formájában a weben is elérhetővé tesszük

Honlap és reszponzív weboldalak – minden kiadványhoz

Video content a magazinok új számait beharangozó hirdetések, rövid animációk a márka rajongói oldalán a Facebookon és az Instagramon

Fotózás – mi készítjük a magazinok és katalógusok képanyagát, és a közösségi oldalakon is jelentetünk meg fotókat a rajongókkal történő kommunikáció során

Véleményvezér marketing – a tartalmakat szakértőkkel, újságírókkal, sztárokkal és különböző területek véleményvezéreivel együtt készítjük

Játékok, sorsolások a magazinok olvasói és a márkát a közösségi oldalakon követő rajongók számára

Megvalósítás

A Tesco számára teljes körű kommunikációs stratégiát valósítunk meg, mind online, mind offline csatornákon keresztül, testreszabott kiadványok és digitális megoldások segítségével. Négy európai országban – Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon adunk ki négy különböző témájú magazint: a „Tesco Magazint”, a „Tesco Loves Baby”-t, a Pohárköszöntőt és az időszakosan megjelenő Tesco „Otthon” katalógust. Magazinjainkban gyerekneveléssel, receptekkel, szakértői tanácsadással foglalkozunk, életmód rovatokat vezetünk. Minden számot helyi újságírókkal, fotóriporterekkel, véleményvezérekkel és sztárokkal együtt készítünk. Az olvasókkal az online térben is felvesszük a kapcsolatot. Ehhez használjuk fel a közösségi oldalakat, honlapokat, blogokat és mobilalkalmazásokat.

Eredmény

2 650

követő az
Instagramon

39 580

rajongó a Facebook
oldalon

14 000

havi megtekintés
a Facebookon

360

oldal a magazinok összterjedelme

344

inspiráló tartalom
az Instagramon @tesco_magazyn

4

országban valósítjuk
meg a teljes körű marketingstratégiát

415 000

a „Tesco Magazin” példányszáma az
összes országban