Magnolia Park

A nyugat-lengyelországi Wrocław legnagyobb bevásárlóközpontjáról kialakult kép megerősítése. Aktivitás és elköteleződés felépítése és növelése a márka közösségi médiacsatornáin, és a Magnolia Park követői bázisának bővítése.
  • Digital
  • Video
  • Print
  • Content
A nyugat-lengyelországi Wrocław legnagyobb bevásárlóközpontjáról kialakult kép megerősítése. Aktivitás és elköteleződés felépítése és növelése a márka közösségi médiacsatornáin, és a Magnolia Park követői bázisának bővítése.

Együttműködési területeink.

  • Közösségi média menedzsment: Facebook, Instagram
  • A honlap megtervezése, létrehozása és működtetése
  • A kommunikáció kiszélesítése új formátumokkal – 3D bejegyzések, divat-review videók, InstaStories
  • Chatbot létrehozása és működtetése
  • Landing oldalak létrehozása speciális eseményekhez
  • Hírlevelek
  • Nyereményjátékok a vásárlók számára
  • Trendbook
  • Termékfotózások
  • );

Elért célok.

A márka új kommunikációs stratégiájának bevezetését követően a Facebookon és az Instagramon nőtt a követők száma, valamint nagyobb lett a felhasználók aktivitása a bejegyzések alatt; ezen felül pedig a posztok elérését is növeltük.

  • );
  • );

Eredmények.

  • 0%-kal

    gyorsabb felhasználói reakció

  • 0 Ft

    konverziós költség

  • 0

    ezerrel több bejegyzésmegtekintés havonta

  • 0%

    követőszám növekedés Instagramon

  • 0

    szerzett lead 24 óra alatt

Kéred a sütit vagy inkább tartsuk meg magunknak?

Honlapunk cookie fájlokat (ún. sütiket) tartalmaz statisztikai, reklám és működési célokból.
Ezeket a cookie fájlokat bárki elfogadhatja vagy kikapcsolhatja a böngészőjében, ez utóbbi esetben nem gyűjtenek semmiféle információt.
Ismerd meg az adatkezelési szabályzatunkat!