Miben segíthetünk?
-
A márkaépítés során segítünk feltenni a megfelelő kérdéseket és kutatjuk az adott márka piacát annak érdekében, hogy személyre szabott marketing stratégiát dolgozzunk ki partnereink számára.
A marketingtevékenység megtervezéséhez többlépcsős rendszerünkben meghatározzuk az adott piac sajátosságait és segítünk az üzletszerzéshez vezető lépések leghatékonyabb kiépítésében az üzenetek és megfelelő csatornák meghatározásával.
A folyamatok során nem csak tudásunkat és tapasztalatainkat használjuk fel: a gyűjtött adatok eredményeit is folyamatosan elemezzük és monitorozzuk a hatékonyságot is. Hisszük, hogy a jó marketingstratégia és tartalommarketing alapja a valós adatokon alapuló analízisben, a kapcsolódási pontok precíz meghatározásában és az átgondolt kreatív koncepcióban rejlik.marketingstratégia · kutatás · adatelemzés · kapcsolódási pontok · kommunikációs stratégia · marketingterv
-
A kreatív koncepciók részét képezik a vizuális kommunikációs megoldások és kreatív szövegírási feladatok. A megálmodott design megalkotásában és a megvalósításában is partnerek vagyunk, csakúgy, mint a ppc és online hirdetési-, valamint a keresőoptimalizálási és általános digitális marketing feladatokban. A komplex arculatok megtervezésén át a print anyagok gyártásán keresztül az animációkészítésig minden tervezési és kivitelezési folyamatot egy kézben tartunk. Célunk, hogy minden reklámszöveg, megtervezett vezérmotívum és arculati elem a lehető legjobban rezonáljon a márkával és hitelesen, befogadhatóan adja át a kulcsgondolatokat, mindeközben interakcióra ösztönözve a befogadót. Folyamatosan tanulunk, inspirálódunk, hogy lépést tartsunk a legfrissebb iparági trendekkel, újdonságokkal és megértsük a modern kommunikációs csatornák sajátosságait.
kreatív koncepciók · design · kreatív szövegírás · digitális marketing · keresőoptimalizálás · branding
-
Eredeti, kreatív tartalmat és teljeskörű videós kivitelezést kínálunk. Munkánk részét képezi a hagyományos filmek és animációk készítése, melyekhez saját gyártókapacitással rendelkezünk. Minden egyes projekthez egyedileg választjuk ki a megfelelő vizuális eszközöket, amelyekkel a lehető legjobb eredményeket érhetjük el. Gyártás előtt elemezzük a befogadók viselkedését és ezzel egyidejűleg a videók SEO stratégiáját is előkészítjük. Gyakorlottan kezeljük a különböző médiafelületeket és a YouTube csatornákat is. Folyamatosan optimalizáljuk a tartalomterjesztést, és figyelemmel követjük a keresőmarketinges hatékonyságot is.
videómarketing · teljeskörű gyártás · filmek · animációk · stratégia · SEO · keresőmarketing
-
Stratégiát építünk, valósítunk meg és optimalizálunk, hogy elérjük a kívánt üzleti célokat. Értékes konverziókat és mikrokonverziókat biztosítunk hatékony kattintás alapú kampányokkal. Minden ajánlatunk valós adatokon alapuló becsléseket és KPI-okat tartalmaz, melyeket rendszeres teljesítményriportok támasztanak alá. Ismereteinket felhasználói tapasztalatokkal kombináljuk, a megbízható adatokat pedig kreatív megoldásokkal kapcsoljuk össze.
Olyan stratégiát és kampányokat tervezünk, melyek során a terméket vagy szolgáltatást a digitális csatornákra fókuszálva népszerűsítjük.keresőmarketing · adatelemzés · PPC · SEO · konverziók · KPI · teljesítményriportok
-
Nem ijedünk meg a KPI-októl, az adatoktól és konverzióktól. Leadeket gyűjtünk, felhasználói aktivitást növelünk és segítünk abban, hogy egy márkához pozitív érzelmek társuljanak. A közösségi médiához kötődő tartalomgyártás során nem csak márkaképet alakítunk ki: ügyelünk a kitűzött üzleti és értékesítési célok megvalósítására is. Fontos számunkra a felhasználókkal való kapcsolattartás, a vásárlási igények megteremtése. Ennek érdekében folyamatosan elemezzük a kijelölt célcsoportok viselkedését a közösségi média által kínált eszközök és alkalmazások segítségével.
közösségi média · KPI · adatelemzés · aktivitási arányszám · márkakép · konverziók · lead generálás
-
Az értéket hordozó tartalmak megalkotása nem minden – legalább ugyanannyi múlik a terjesztési és értékesítési stratégia hatékonyságán. Az általunk létrehozott tartalom olvasmányos, de emellett edukál, cselekvésre késztet: egyidőben valósítja meg az üzleti célokat és támogatja az értékesítést. Precízen választunk kommunikációs csatornákat, és ez alapján alakítjuk a tartalomformátumokat, melyekkel kifejezetten az adott célcsoportot tudjuk elérni. Minden esetben figyelembe vesszük a keresőoptimalizálási szempontokat is, legyen szó akár cikkekről, útmutatókról, infografikákról vagy videókról.
tartalommarketing · értékesítési stratégia · üzleti célok · keresőoptimalizálás
-
Az eladáshelyi reklámok tervezése szintén a 360 fokos palettánk része: a tervezéstől a kivitelezésig, gyártatásig házon belül szolgáljuk ki a kéréseket saját DTP stúdiónkkal. Emellett print hirdetésekkel és kiadványok tervezésével, szerkesztésével, és nyomtatásával is foglalkozunk. Nálunk a munka nem ér véget a tartalom és a forma igényes megalkotásánál, nagy figyelmet fordítunk a népszerűsítésre és disztribúcióra is. Megkeressük a megfelelő csatornákat, majd kézzelfogható eredményeket mutatunk fel. Ügyfélkapcsolataink során nyitottság, áttekinthetőség és partneri együttműködés jellemez bennünket, hiszen tudjuk, hogy csak így, együtt érhetjük el célunkat: az igényes és minőségi márkamagazint. Fordulj hozzánk nyomtatott projektjeiddel: https://thepublishers.skivak.com/
print · márkamagazinok · DTP · kiadványok · promóció · disztribúció
A teljeskörű szolgálatásainkat két divíziónk biztosítja
-
Skivak
Digital marketingEredményorientált digitális marketing szolgáltatások. -
Skivak
The publishersMagazinok, marketing kiadványok és egyéb nyomtatott anyagok létrehozására és terjesztésére specializálódott ügynökség.
Blog
-
Tartalomgyártás a változó Facebookhoz alakítvaA nyár egyik legfontosabb híre volt marketingfronton, hogy a Facebook működésében több változás is lesz a közeljövőben. Pánikra azonban semmi ok, ez nem feltétlen jelenti azt, hogy kukáznod kellene az eddigi terveidet, elég, ha alkalmazkodsz néhány főbb sarokponthoz. Nézzük, melyek ezek és hogyan alakítsd hozzájuk 2023-as tartalomgyártás stratégiádat?Elolvasom
-
Tartalomgyártás – miért éri meg 2022-ben is a minőségi content készítése?Gondoltad volna, hogy manapság 10-ből 9 felhasználó elvárja, hogy a márkák tartalmakat gyártsanak? Na és azt tudtad, hogy 2018 óta csaknem megduplázódott az online „videofogyasztásra” fordított órák száma? Többek között ezért sem megy ki a tartalomgyártás a divatból. De vajon milyen megtérülésre számíthatsz, ha a tartalommarketing mellett teszed le a voksodat?Elolvasom
-
3 eszköz a PPC stratégiád tervezéséhezA jó stratégia olyan alap, amire bátran építkezhetsz – nem tudjuk elégszer sulykolni a jelentőségét, és ez soha nem is fog változni. Nézzük, hogy fizetett hirdetéseid tervezésénél milyen eszközök lesznek a segítségedre!Elolvasom