Miben segíthetünk?
-
A tervezés nem csak a frappáns megoldások kitalálásának művészetéből áll, hanem a megfelelő kérdések feltételéből is. Éppen ezért segítjük a cégeket és márkákat annak meghatározásában, hogy kik alkotják a célcsoportjukat, mely kommunikációs csatornákat vegyék igénybe a marketingtevékenységük megtervezése során, valamint megálmodjuk számukra a hatékony kommunikációs stratégiához elengedhetetlen „nagy ötletet”. A folyamatok során nem csak tudásunkat és tapasztalatainkat használjuk fel: adatokat gyűjtünk eredményeinkről és elemezzük azokat. Hisszük, hogy a jó marketingstratégia alapja a valós, számokon alapuló analízisben, a kapcsolódási pontok precíz meghatározásában és az átgondolt kreatív koncepcióban rejlik.
„nagy ötlet” · kommunikációs stratégia · marketingterv · adatelemzés · kapcsolódási pontok
-
Kreatív koncepciókat alkotunk és valósítunk meg a szövegírástól egészen a dizájnig. Célunk, hogy minden reklámszlogen, megtervezett vezérmotívum és arculat a lehető legjobban rezonáljon a célközönségével, hogy kiemelkedjen a tömegből, és interakcióra késztessen. Mindennap tanulunk és inspirálódunk, hogy lépést tartsunk az uralkodó trendekkel és megértsük a modern kommunikációs csatornák sajátosságait. Ilyen módon tudjuk kreatív alkotásainkkal elérni a kitűzött célokat.
kreatív koncepciók · szövegírás · design · reklámszlogenek · arculattervezés · trendek
-
Eredeti, kreatív tartalmat és teljeskörű videós kivitelezést kínálunk. Munkánk részét képezi a hagyományos filmek és animációk készítése, melyekhez saját gyártókapacitással rendelkezünk. Minden egyes projekthez egyedileg választjuk ki a megfelelő vizuális eszközöket, amelyekkel a lehető legjobb eredményeket érhetjük el. Gyártás előtt elemezzük a befogadók viselkedését és ezzel egyidejűleg a videók SEO stratégiáját is előkészítjük. Gyakorlottan kezeljük a különböző médiafelületeket és a YouTube csatornákat is. Folyamatosan optimalizáljuk a tartalomterjesztést, és figyelemmel követjük a keresőmarketinges hatékonyságot is.
videómarketing · teljeskörű gyártás · filmek · animációk · stratégia · SEO · keresőmarketing
-
A digitális marketing és az aktuális trendek folyamatos változásai minden nap új kihívásokat állítanak elénk. Éppen ezért munkánkat megfelelő eszközökkel, kutatásokkal és teljesítményértékeléssel egészítjük ki. Ismereteinket felhasználói tapasztalatokkal kombináljuk, a megbízható adatokat pedig kreatív megoldásokkal kapcsoljuk össze. Stratégiát építünk, valósítunk meg és optimalizálunk, hogy elérjük a kívánt üzleti célokat. Értékes konverziókat és mikrokonverziókat biztosítunk hatékony kattintás alapú kampányokkal. Minden ajánlatunk valós adatokon alapuló becsléseket és KPI-okat tartalmaz, melyeket rendszeres teljesítményriportok támasztanak alá.
digitális marketing · adatelemzés · PPC · SEO · konverziók · KPI · teljesítményriportok
-
Nem ijedünk meg a KPI-októl, az adatoktól és konverzióktól. Leadeket gyűjtünk, engagement rate-et növelünk és segítünk abban, hogy egy márkához pozitív érzelmek társuljanak. A közösségi médiához kötődő tartalomgyártás során nem csak márkaképet alakítunk ki: ügyelünk a kitűzött üzleti és értékesítési célok megvalósítására is. Fontos számunkra a felhasználókkal való kapcsolattartás, a vásárlási igények megteremtése. Ennek érdekében folyamatosan elemezzük a kijelölt célcsoportok viselkedését a közösségi média által kínált eszközök és alkalmazások segítségével.
közösségi média · KPI · adatelemzés · engagement rate · márkakép · konverziók
-
Az értéket hordozó tartalmak megalkotása nem minden – legalább ugyanannyi múlik a terjesztési és értékesítési stratégia hatékonyságán. Az általunk létrehozott tartalom olvasmányos, de emellett edukál, cselekvésre késztet: egyidőben valósítja meg az üzleti célokat és támogatja az értékesítést. Precízen választunk kommunikációs csatornákat, s ez alapján alakítjuk a tartalomformátumokat, melyekkel kifejezetten az adott célcsoportot tudjuk elérni. Minden esetben figyelembe vesszük a keresőoptimalizálási szempontokat is, legyen szó akár cikkekről, útmutatókról, infografikákról vagy videókról.
content marketing · értékesítési stratégia · kapcsolódási pontok · optimalizálás · SEO
-
A kiadványkészítés nemcsak a munkánk része, hanem egyszerűen… a szenvedélyünk. Szakértelemmel és lelkesedéssel állunk minden nyomtatott projekt megvalósításához: teljes körű megtervezéssel, magas minőségű tartalmak létrehozásával, DTP-vel, nyersanyagkiválasztással és nyomtatással is foglalkozunk. Nálunk a munka nem ér véget a tartalom és a forma igényes megalkotásánál, nagy figyelmet fordítunk a népszerűsítésre és disztribúcióra is. Megkeressük a megfelelő csatornákat, majd kézzelfogható eredményeket mutatunk fel. Ügyfélkapcsolataink során nyitottság, áttekinthetőség és partneri együttműködés jellemez bennünket, hiszen tudjuk, hogy csak így, együtt érhetjük el célunkat: az igényes és minőségi márkamagazint. Fordulj hozzánk nyomtatott projektjeiddel: https://thepublishers.skivak.com/
print · márkamagazinok · DTP · kiadványok · promóció · disztribúció
Blog
-
Hogyan szerezzünk leadeket szűkebb büdzsével?A leadek gyűjtése olyan emberek kontaktjainak felhalmozása, akiket valamilyen módon érdekelhetnek céged szolgáltatásai vagy termékei. Ezt a célt rengeteg különféle kampányon keresztül elérheted… de hogyan kezdj neki, ha a rendelkezésre álló keret szűkös? Mutatjuk!Elolvasom
-
Milyen a jó hírlevél?8 másodperc. Pontosan ennyi időd van felkelteni célközönséged figyelmét: hogy ez kevés, vagy sok, az már rajtad múlik! Az információs dömpingben nem egyszerű kitűnni a tömegből, s elérni, hogy megnyissák az emailedet. De ez nem azt jelenti, hogy lehetetlen! Van néhány biztos tippünk hírlevél eredményeid javítására.Elolvasom
-
Álhírek: hogyan szűrjünk az információáradatban?A technológiai fejlődés egyik megkerülhetetlen hatása volt az információkhoz való hozzáférés leegyszerűsödése. Több száz, de akár többezer hírrel, üzenettel találkozunk okostelefonunk, számítógépünk vagy tévénk kijelzőjén… de vajon ebből mennyi az értékes hír, és mi alapján tudjuk ezt megállapítani?Elolvasom